Over twee weken, zit ik in Delhi!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Kimipimi - WaarBenJij.nu Over twee weken, zit ik in Delhi!! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Kimipimi - WaarBenJij.nu

Over twee weken, zit ik in Delhi!!

Door: Kimipimi

Blijf op de hoogte en volg Kimipimi

07 Juli 2013 | Nederland, Arnhem

Nog twee weekjes geduld, en dan zit ik in Delhi!! Joehoe!! Mijn reisje van Delhi naar Beijing komt er dus echt aan. Ik heb er zin an! Tenminste, eigenlijk heb ik nog niet echt een idee van waar ik zin in heb. Want los van twee stempels in mijn paspoort en een vette prik in mijn arm heb ik nog aan nul voorbereiding gedaan. Ik zal die twee dikke gidsen hier in de boekenkast toch eens gaan bekijken de komende dagen. En die geprinte Lonley Planets ook bestuderen. Lezen mag ik namelijk wel, typen (en dus dit verslag) is 'off the record' gezien mijn rsi handjes en armpjes. Ik hoop dus ook dat de ruim vijf weken vakantie mijn lijf goed doet. En ik beter (lees: anders) uitrust dan wanneer ik verleidelijk achter mijn laptop op kantoor zit. Ben een beetje benauwd dat ik straks mijn eigen bagpack niet kan tillen, nu ik een flesje cola al niet open krijg. Voor de zekerheid maar een stapel rupies mee. Dan kan een van de vele Rajivs mijn tas wel dragen :P Elk voordeel heb zijn nadeel, zullen we maar zeggen.

De laatste dagen heb ik al de eerste tekenen van het concept groepsreis mogen ervaren: diverse e-mails met voorstel rondjes van mijn medereizigers. Ik heb me er nog niet toe zetten om ook zo'n e-mail te schrijven. Daarbij heb ik een excuus om niet te veel te hoeven schrijven. Mijn eerdere reisjes waren met een vriend(in) of alleen. Misschien mijn sociale groeps-skills toch maar even opzoeken de komende dagen... Denk dat die nog ergens in Egypte aan het snorkelen zijn! Want daar was de laatste groepsactiviteit als het op reizen aankomt.
Brengt mij overigens op het enige onderdeel wat ik ga missen op deze reis: het stand en het zwemmen met de visjes. De snorkel blijft dit keer thuis. Volgende trip weer blauw water en palmbomen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimipimi

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 19312

Voorgaande reizen:

20 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Van Delhi naar Beijing

02 November 2011 - 11 November 2011

Tenerife: heel kort reisje dichtbij huis

07 September 2010 - 19 September 2010

Last minute Vietnam

05 Januari 2010 - 18 Februari 2010

Nieuw Zeeland - Australie - Thailand

Landen bezocht: